BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2015. október 20., kedd

Stílusváltás 2.0

Ha már ennyi mindenben sikerült szinte teljesen kifordulnom önmagamból, egy újabb hatalmas lépésre szántam el magam:

Hagyjuk a nőiesedést, ugorjon egy hatalmasat a "plázacicásodás" felé.

Környezetemben körülnézve azt tapasztalom, hogy nem szabad elhanyagolnom a külsőt, a benső értékek már kevésbé számítanak manapság. Dobjátok a köveket erre a kijelentésre, de úgyis visszadobom őket! Mit kapnak azok a példa értékű magamutogató felfújt szájú mellű nőszerűségek, kiket folyamatosan gyomorrontásszerűen hány ránk a média: pénzt, csillogást, nyugodt hátteret. Mit tettek érte? Hatalmas összegeket fektettek be. Magukba. Kérdem én: ebben mi a rossz, én eddig miért nem ezt tettem?! Ideje lesz összekapnom magam, és minimum valami hatást elérnem, bár nekem elég költséghatékony módszerek jöhetnek csak szóba.

Szóval, kezdjünk bele!

Kívánjatok szerencsét, küldjetek pénzt :D <3

0 megjegyzés: