BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2015. november 20., péntek

A próba elbukott

Az előző posztom folytatása következik, melyben össze is foglalom a konklúziót:


Ezt nem elég eltervezni, erre születni kellene. Szimplán képtelen vagyok rá, nem tud ennyire érdekelni, de lett haszna is, a bőrápolásra sokkal jobban ráfeküdtem, már nem csak a szappanos víz néha arckrém, hanem használok többféle terméket, és ez meg is látszik. Érdekes módon egy ellenkező hatást sikerült elérnem, természetesebb lettem, mert kevésbé szeretnék elbújni a smink mögé, napokig ki se festettem magam. Hatalmas előrelépés. 
A termékek ismertetését a következő posztomra tartogatom.
Ami nekem nagyon nem megy, az a túlárazott ruhák megvásárlása, és nem azért, mert nem telne rá, szimplán sajnálom sok esetben azt az összeget ilyesmire költeni, mikor tudom, hogy semmit se vesztek, ha olcsóbban veszem meg.
Történt egy kisebb "fodrász" malőr részemről, belevágtam a hajamba, többet mint szerettem volna. Sírtam egy sort, majd miután megnyugodtam, kiterveltem, hogy fordítsam ezt előnyömre, és sötét rúzzsal sikerült feldobnom a megjelenésem, nagyon jól illik hozzá, hozzám.

Szóval, jöhet a dobpergés, ez lett a végeredmény:


0 megjegyzés: